Hund experten Lars ;)

Nu kom jag nyss hem, fick ett brev om att mina saker som jag beställt är på väg.. :) Längtar.. På tisdag kan jag hämta ut det på Ica, tidigast.

Det var varjefall mycket roligt att att träffa Mika, Conny och Tomas. :) Hahaha, alla tre är sjuk i huvudet. :D Hahah! Vilka idioter!! Hahahaha!! <3
Vi pratade mycket hund också, eller mycket var det väl inte men lite. Mika förstår ni är skit duktig med hundar. Inte nå jävla trams där inte. Så jag fråga han lite saker och så. Fick en sak bekräftad som jag och Lars är oense om. OCh vem hade rätt. Joo, Jag!!! Fast jag var inte så förvånad över det.
Inte för att jag är nån expert med hundar eller så men jag har alltid haft hund och är uppvuxen med hundar. Vanliga saker som "sitt, ligg, gå fot" osv kan jag..  ;P Och Lars som aldrig har ägt en hund och sett tre program av "Mannen som kan tala med hundar" kan inte lika mycket. Men han tror gärna att han är typ som Cesar där i programet! Haha, han är så söt ibland. Fast det är lite iriterande också.. :P Menmen, nu ska jag minsan tala om för han vart skåpet ska stå :P

Sen idag ska vi beställa tapeterna och kolla på jackor åt oss. :) Sen ska han iväg och dyka, men jag vill gå på bio.. Undra just om jag får med han på bio? Det får jag väl hoppas. Eva och Anton också kanske? :)
Aja.. Imorgon ska jag på en "avskedsfest" för Johanna (en tjej jag jobbade med på big boy, som också slutat) hon ska flytta till New Jersey och jobba som aupair i 13 månader. Så idag har jag också köpt lite presenter till henne. :) Lite hop-plock!

Ne nu ska jag sitta och göra annat vid datorn. Skriver väl nått senare skulle jag tro.
Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0