Tvättat

Nu har jag tvättat och dammsuge.. Får se, vad ska jag mer göra?
Det går som inte att göra nått, allt är så fult här hemma nu så då känns det onödigt att städa ordentligt. Spakel på golvet och sängen står huller ombuller. Vardagsrummet, ja det är bara en äcklig färg på väggarna där så då känns det inge kul att städa där inne, sen blir allt så smutsigt på en gång, både Lars och Sookie drar in en massa skit. (Inte jag, jag är renlig av mig)
Och Sookie hår kommer så fort jag dammsuge, det hjälper som inte. Eller det syns inte för dagen efter så måste jag dammsuga igen. Men så är det när man har hund! :P Tråkigt ändå..
Nu sitter jag och pratar med Linus på msn, han vill att jag ska skicka naken bilder på mina tjej kompisar.. Och hur ofta är det man har sånna bilder? :P Jävla cp! Haha!

Är det nått bra på tv:n ikväll? Eller ikväll ska jag bara ta det lungt, tvätta klart minst en till maskin sen ska jag måla naglarna och allt sånt där tjafs.. Ha en mysig "tjej- kväll".. Det ska jag ha. Fast det komemr jag inte att ha. Det komemr komma nått ivägen som vanligt. Men jag kan låssas att jag ska ha det. Och hoppas på det. ;)

Kanske cyklar iväg på ica och hämtar mina saker som kommer med posten.. En röd väska, tre lila linnen och ett brunt överkast. :D Ja det ska jag göra. Eller jag ska fan få Lars att skjusa mig, när han kommer hem.. ;)

Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0