Tjej-kväll, bio, getingar, nått att äta?

Igår innan jag skulle åka var det jätte struligt här hemma. Lars tog hem Tea hit för hon ville väl träffa Sookie, antar jag. Men när dom var ute och gick där i Engelska skogen så drar Sookie fram massa jordgetingar. Så Alla kommer in, och Sookie har blivit stucken, men Tea hade blivit stucken typ 3-5 gånger? :S
Hon var livrädd och skrek och grina och frös... Så jag fick sitta och plocka taggar ur henne, och det gjorde ju inte saken bättre, det gjorde ju ont när jag var där och pilla. Vilket fall som helst fick jag ut några taggar och bla, bla, bla så var hon hemma rätt så snart igen.

Så precis när Lars kom tillbaka efter att ha skjusat henne så ska vi iväg till Moud och äta middag, men då var Johanna sen hem till oss så vi hämtade henne hemma hos henne istället.
Jag hade skit trevligt, :) Jag kände ju Johanna, och Nathalie (tjejen som jag ogillar) men resten var okända.. Men jag fick ju veta att alla som var där, (vi var 6 st) har jobbat på big boy. Men som sagt alla har slutat. :P Haha!
Vi satt och pratade hela kvällen och åt en jätte god middag och en god efterrätt. Fast de mesta dom pratade om hade jag ingen aning om vad det var men det var ändå trevligt. Och jag sa kanske inte så mycket heller. :P
Haha.

Vi sitter och pratar om vad jag har tänk på för namn och jag ska "Alma" och så fortsätter vi och pratar och kommer in på att man som inte ska "förstöra" namnen som någon har valt osv..  OCH då säger Natta "Men Alma är ju en jätte tråkigt mattebok!" Varför skulle hon säga just det då? :S Det var väl jävligt onödigt, nu tänker jag bara på en tråkig mattebok.. Men hon är störd i huvudet. Natta alltså! Det är en människa jag inte skulle kunna var själv med i många minuter, då hade jag nog måstat döda henne. Typ! Hon är helt störd varjefall.

Aja vidare till tjej kvällen så blev vi kvar där hela kvällen, satt och pratade ända fram till 00:00 kanske sen satte vi oss vid tv:n och fortsatte och prata. Och Lars skulle hämta mig senast 01:30, så jag ringer 01:00 för att kolla satt han inte sover (vilket inte hade varit onvanligt) men det gjorde han inte och jag sa att han skulle komma till 01:30 sen la vi på. Och när klockan är 01:35 ringer jag igen, för att kolla vart han är. har han somnat. :) Haha, sötnosen! Och ändå lät han pigg när jag pratade med han första gången. Han hade somnat så han kom inte för ens vid 01:50 eller nått. Skit samma, ungefär då åkte jag hem.

Jag hade trevligt hela kvällen :D, om man bortser från att Natta var där! Jag kände där att jag verkligen saknar att ha nån/några kompisar att hitta på saker med som igår t.ex. Det var så trevligt. Jag var/är socialt undernärd. Haha!

Nu idag ska jag inte göra så mycket, jag vill gå på bio ikväll. Och jag ska fan gå på bio ikväll, har velat de hur länge som helst men det har alltid komme nått annat ivägen. Jag vill se "Arn" eller "Wall-E" vet inte riktigt vilken och jag måste ju bestämma de nån gång. :P

Nu ska jag jag gå och hitta nått att äta. Är så hungrig, och leta reda på Lars ska jag också göra.! :) Ha lite mys idag. :P

Puss<3





Kommentarer
Postat av: Eva

Maxad otur det där med jordgetingarna!! /en som själv blivit stungen..

Det är ofta så att man kan koppla namn till saker, personer -och djur. *Varför ska folk sätta människonamn på djur??! jag tycker det är att förstöra. Faktiskt!

2008-09-07 @ 12:56:32
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: ellen

Gammelsvenska namn är superfina namn tycker jag... Och Almamatteboken är mellanstadienostalgi för mig. Något fint, alltså :-) Om det blir en pojke då?

2008-09-07 @ 22:35:27

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0