Besök hos barnmorskan


Idag var jag ju hos barnmorskan och hon var mycket trevligre nu den här gången, kan hon jag pratat med i telefon pratat med barnmorskan? Det kom även upp en mer massa saker som vi skulle ha fått men inte fått, så vi fick mer papper och sånt. : /
Sen så berättade jag att jag fortfarande blir svimmfärdig och att jag måste sätta mig ner på golvet på Ica t.ex.. Så vi tog lite prover, som man ska och det visade sig att mitt blod värde låg på 112 och det skulle egentligen ligga på 130 - 135 sa hon.. Så det är därför jag blir svimmfärdig.. Troligtvis... Sen fick jag lite "skäll" för att jag vare dålig med att äta järntillskotten.. (Dom är skit äckliga..) Så jag ska bli bättre på det också.. Sen så fanns det en kurava av nå slag och jag låg lite under "normal" men inte på "onormal" eller hur jag ska förklara. :P Men det  är väl bara för blodvärdet... Annars var det bara bra.. :)

Det kändes bättre den här gången med barnmorksan också så jag tror jag stannar kvar där.. :)



Kommentarer
Postat av: karin

Hej, kul att du tittade förbi!

Ja, barnmorskor kan vara riktigt fördjävliga tyvärr... Skönt att du har hittat en du trivs med!



Ja, ska till min imorgon, anar att mitt järnvärde oxå är på väg neråt då jag är enormt trött hela tiden! gääsp



Annars så mår jag bara bra, stor mage men ändå bara i v. 20, vill inte veta hur stor jag kommer vara i v. 40... hua... ler



Nej, nu är det snart läggdags för tjejen sen ska jag titta på idol och gör klart dotterns tårta som vi ska ta med till dagis, hon fyller 4 år imorgon. Tiden går fort!!



Kram kram Karin

2008-09-30 @ 19:24:36
URL: http://project-light.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0