Veterinären imorgon.. Plus lite till


Gud vilken hemsk dag det var igår
... Jag och Lars hade missuppfattat varandra helt och hållet, och det bröt ut ett stort bråk.. Fast jag är en sån här människa som "vill prata ut" när det gäller ens partner, alltså jag vill att vi pratar och bråkar tills vi är vänner. Istället för att gå och vara sura på varandra hundra år...
Och som tur är så löste det sig! Efter mycket tjafs. :)

Vi (det är mest Lars som har målat, jag har gått med pensel där han inte nått med rollern) hann iallafall måla lite igår, och gjorde resten idag, Så nu är hela sovrummet vitt, eller nästan varjefall. Tillräkligt för att sätta dit en vit tapet, :) så på tisdag när Lars kommer hem igen så ska vi börja tapetsera..Förhoppningsvis.. :)
Vi har hunnit med rätt så mycket idag men vi klev iofs upp rätt så tidigt. :) Vi gjorde en jätte god kräftsoppa också idag, satan vad jag åt och det blev jätte mycket över även fast vi var tre på den. Eller fyra.. Jag, Lars, Robert och Eva, blev det tillslut!
Vi hade fridykningen nu ikväll för småbarnen också, och jag badade också men jag fick så ont i magen efter ett tag så jag gick in och satte mig i bastun.
Sen när vi kom hem så var det full rulle... Ola (Lars bror) skulle köra in sin bil i huset och jag skulle över till grannen och kolla på massa barn saker.. :) Nu har vi en hel del, fast det är mycket som är kvar... :) Tur vi (eller Lars) har sånna underbara bekanta så vi får mycker saker. :) Det är lite skönt, även fast jag helst vill ha allt nytt så är det bra att vi får en massa.. Vi ska ju t.ex köpa en ny bil också.. :) Så det är bara bra!!!
Imorgon ska jag till veterinären med Sookie, och Ivar (Lars pappa) ska skjusa mig. Haha, sen ska vi på reprisen (ett second hand ställe, som Ivar ÄLSKAR) och efter det vidare ut till LillPite för att äta lunch, jag skulle få vofflor. Mums... :) Ivar ville också jätte gärna visa mig vad han höll på med, sa han så jag blir väl kvar där ett tag kan jag tänka mig.. Åh, herregud! Men det är bättre än att sitta hemma själv, sen så är jag ju vaken då också. Istället för att gå och lägga mig när jag kommer hem från veterinären, de jag troligen hade gjort om jag inte skulle ut till Ivar. ;p

Lars sover borta imorgon också.. : / Fast jaa, han måste ju för att få in nå pengar.. Det är tråkigt men nödvändigt!
Nee, nu ska jag ta och lägga mig, måste bara plocka iordning det sista i sovrummet sen kallar sängen.. Är så himmla trött!! Så jag hoppas inte ninjan rör på sig för mycket ikväll för mamma vill sova..
Hade också tänkt lägga upp lite bilder på magen nu under veckan också.. Den har väl inte vuxe så mycket men jag känner att jag vill lägga upp bilder ändå! :)

 

Jag slänger ofta in bilder som inte har med inlägget att göra, men det är för att jag aa jag vet inte.. Jag bara känner för att lägga in dom bilderna... Här är tre bilder från när vi var ute på Vargön i vintras. Och så klart min FAVORIT hund Opal! Min älskade ögonsten!! Ser ni hur hon gosar? ;D

Puss och sov gott med er!!<3



Kommentarer
Postat av: Eva

Oj då. jag trodde först att det var en orakad lars du gosade med ;)

2008-09-29 @ 22:18:45

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0