Inget byte


Det blev itne att jag åkte till MVC idag, hamnade i soffan istället, men jag har ringt dit och väntar nu på att dom ska ringa upp mig. :) Det känns skönt att byta, för det känns inte bra, och jag ska ju ändå träffa henne rätt så mycket.

Eva ringde nyss också och talade om att hon snart var hemma, så jag ska gå med Sookie dit nu snart. :) Ska ta med hårfärgen också . Vi får se ifall det blir så att jag går hem med slingor. :)
Annars har det inte hänt så mycket idag. Bara legat och vilat, har inte ens orkat diska eller nått. :/ Skulle behöva dammsuga också, det flyger hundhår överallt! :S

Nu ringde dom på vårdcentralen, och jag talade om att jag ville byta BM för att det inte kändes bra och så förklarade jag lite gran, och hon jag pratade med i telefonen sa att dom bara hade en BM (Barnmorskan) och jag tillhörde ju deras vårdcentral även fast jag har mycket närmare till den inne i stan och att barnmorskan var jätte bra och att hon kunde uppfattas som lite sur (fast det var inte just de ordet hon i telefonen sa) och att jag skulle ge henne en till chans och blablabla... Så jag bytte inte. Jag sa att jag skulle gå hos henne nu på fredag och om jag fortfarande känner likadant så skulle jag byta..
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men vem vet, det kanske bli bättre.. Får väl hoppas det då.

Nu ska jag kolla lite på tv:n innan jag går iväg till Eva. :)
Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan främling =)

Slank in på din sida vet inte riktigt hur jag hamnade här men...

Jag måste bara berätta att jag gått till bm på furunäsets vc för jag antar att det är hon du beskriver =)

Jag är super nöjd med henne hon e hur gullig som hellst, kanske lite för ärlig ibland, hon e inte så sur som hon verkar. Hade en från stan ett tag då Eva (bm) var borta å hon trivdes jag inte alls med, fick ingen som hellst hjälp av henne utan hon bara surrade om att jag skulle försöka gå tillbaka till mitt jobb trots att jag vissa dar knappt kunde röra mig pga foglossningar å att jag kräktes så fort jag ansträngde mig.

Blev lite långt det här men det jg ville ha sagt var att ge bm en chans hon e verkligen bra.

Lycka till med det lilla livet i magen!

/Marie

2008-09-24 @ 15:37:47

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0