Tomt och kallt i sängen..


Saknar min Lars,
:( han är borta så mycket, det gillar jag inte.. Det är sånt man får ta.. Han kommer ju hem på onsdags kväll. Fast åker då på lördag igen till Norge och blir borta hela veckan.. :( Inte kul, inte kul..
Det är så tomt och kallt i sängen utan han, och nu tar jag inte upp Sookie som kan fylla ut hans plats heller. :/
Längtar tills på onsdag, då jag får hålla om han och ligga och gosa i hans varma famn!!! Han luktar så gott! <3
Så här tänker jag aldrig när han är hemma, det blir bara när han är borta då jag hinner sakna han. Konstigt! ;)
Vill att han ska vara hemma mer, och snart blir han väl det också. :) Måste bara stå ut ett tag till... 

Nee, nu ska jag gå och och äta nått sen lägga mig och sova. Fast jag är ganska pigg nu. Typiskt, jag som varit seg och trött hela dagen blir pigg nu på natten, så är det jämt för mig tycker jag. :/  

Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0