Sookie ett år :)

Go´morgon. :)

Nu är jag uppe tidigt, vaknade ungefär 20 i 9 och kunde inte somna om och jag somnade vid 2 nån gång. :P Jag har "firat" Sookie som fyller ett år idag, hon fick sina nya leksaker och ett hundben. :) Tror ni hon blev glad? :P Haha, hon såg som galen ut när hon fick se alla leksakerna samtidigt, tre bollar och en tugg grej och en kast grej. :) Hon viste inte vilken hon skulle börja med. Så hon försöka ta alla på samma gång. :D
Min sötnos!

Nu följde hon med Lars som skulle till dyka lokalen, kom inte riktigt ihåg vad dom skulle göra det. Det skulle gå fort varjefall. Senare idag ska vi/Lars slipa och sedan måla. :D Fan så skönt det känns. Att det snart är färdigt. Precis som jag vill ha det. :)

Jag städade ut halls garderoben igår också. Lars har gått och blive tokig på alla mina sko kartonger som har stått där. (Man har inte kunnat gå in i garderoben.) Så jag städade och gjorde fint där inne igår, tog ner massa skor + sko kartonger och ställde som i en annan hylla, där dom inte kan störa Lars. Sen så tog jag bort lite sommar skor som har stått framme också. Det börjar bli för kallt med öppna tår och sånt nu. :P Tycker jag. Men jag fryser ju alltid om mina fötter också..
Idag vill jag också hitta nått sånt där att pyssla med. Som håller mig sysselsatt ett tag. Undra vad det kan vara förutom sovrummet? :/

Ne, men nu ska jag gå och kolla på tv eller hitta nått annat att göra. Blev tråkigt att sitta vid datorn när ingen är vaken så man har någon att prata med. :P Ingen vettig varjefall. ;) 

Puss<3
Min kära lillebror <3 :)




Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis lilla Sookie önskar Jag o lilleman (!)

Ser fram emot att få se ert nya sovrum. Ska bli skönt att slippa det där gröna va ;)

I veckan kan vi väl ta en promenad runt spåret, eller vad säger du?

Kram kram!

2008-09-14 @ 21:02:54
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Åsa

Man blir ju så nyfiken på hur fint de blir. Här har vi också städat garderoberna i hallen, tom målat upp dem inuti!

Kram fr Åsa

2008-09-14 @ 21:16:50
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0