Snott en hundleksak ;O

Det har börjat dyka upp folk i "Engelska Skogen", alltså folk som också vill rasta sina hundar. Och Lars tycker det är jätte bra men det gör inte jag. För då måste vi börja ha Sookie kopplad varje gång vi går dit.
Nu idag så var det ett par där som rastade sin hund, Sookie såg som, reste lite ragg sen sprang hon till mig. Och eftersom dom såg Sookie så gömde dom sig i ett par buskar så jag såg dom inte först så jag trodde Sookie bara fjantade sig. Men nee, hon sprang omkring och sen reste ragg igen och sprang till mig. Då såg jag dom och deras hund. Så då var jag tvungen att gå in på gården igen för att låta dom gå förbi. (man kommer bara ut på allmän väg på ett ställe)
Och bara för att dom gömde sig i buskarna först så fick jag för mig att det var ett par konstiga typer. då fick jag för mig att dom snott Sookie leksak :P haha, hör ni hört nå värre?
Så jag gick och letade den men hittade den inte, så nu tror jag som så att dom har tage den. ;P haha. Jaaa, eller så kan det vara så att Sookie har sprunge in den i skogen. Men vet aldrig! Hoppas den kommer fram snart......


Ne nu ska jag städa, har massa tvätt och sen har jag inte dammsuge på tre - fyra dagar kanske så det är fullt med hundhår överallt. Så nu åker musiken på och sen ska jag städa för fullt.

Hej!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Du skriver så bra du Sophia! Hur mår du i lillmagen då? Hoppas ni har det bra däruppe. saknar er. Kram Å

2008-09-17 @ 16:15:34
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0