Snart hemma<3

Lars kom inte hem den tiden han skulle, han var tvungen att boka om flyget... :( Jag som har längtat så efter att han ska komma hem. : / Fast han kommer snart iofs, men ändå. Hade önskat att han skulle komma hem tidigt så vi hinner mysa innan vi ska sova. För imorgon kväll ska han vara i Luleå och planera Norge resan och jag ska gå med Eva på Tjejkvällen på stan hade jag tänkt....
Nu längtar jag verkligen efter Lars... Det är jobbigt när han är borta, och vecka 41 ska han till Norge HELA veckan. (Det var inte nu på lördag, som jag tidigare har skrivit.) Tråkigt att han ska behöva vara borta så mycket, men snart blir det bättre. Han har sagt ifrån sig vissa saker som gör att han slipper resa så mycket..

ÅHHHH, ikväll ska jag bara krama min Lars, ligga och mysa med han, lukta på han, slingra benen kring hans ben och bara gosa, kyssa han...!!! Hela kvällen..
jag uppskattar han mer när han är borta, då man hinner sakna han.. Jag ska bli bättre på att uppskatta han även fast han är hemma! Stackars karl som måste stå ut med mig ;p haha!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0