Ris eller pasta?

Inatt sov jag i soffan med fötterna på Sookie, jag vaknade flera gånger av hon tyckte fötterna behövde tvättas. :P Ne, men jag hade lagt mig där inne för att jag fick för mig att spakel inte är bra, jag fick svårt att andas typ tänkte att jag skulle dö i sömnen av andningsproblem eller nått. :S (Lars hade spaklat en timma innan vi la oss) Så då låg jag i soffan i natt. Det var ingen hitt om man säger så. :/

Lars kommer hem tidigt idag :) eller aa jag hoppas det, och han trodde det. Fast man vet aldrig ändå med han.. Men det vore ju roligt, om han gjorde det. :) Kom hem tidigt alltså.
Till middag blir det marinerad kyckling och ris. Eller pasta jag har inte bestämt mig än. ;P
Och ikväll har vi inget planerat.. Vad ska vi hitta på en fredags kväll? Kanske bara mysa på.. :)

Puss<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0