Nee fy fan!

......... Ikväll såg jag filmen "Ljlja 4-ever" och jag bara grinade. Fy fan vad hemsk film. Jag verkligen bölade mig igenom filmen. Ne, jag börjar grina nu bara jag tänker på stackars barnen där... Åh, den lilla pojken. :'( Om ni inte sett den filmen borde ni se den. Den var verkligen gripande!
Sen sätter jag mig här och börjar läsa en blogg om en tjej som var cancer sjuk och hon dog!!!!.... börja böla ännu mer. Fy fan!!! Här är hennes blogg - Jag E Frisk... Nee, ucha så hemskt. Först filmen sen bloggen. Vilken kväll, och inte är Lars här för att trösta mig. :/ Tror jag är lite extra känslig idag..
Tur jag har Sookie varjefall. :) Och henne ska jag gå ut med nu en sista gång sen ska jag ta med mig datorn till sängen och kolla på "Wall - E", tänkte att jag behöver skratta lite så jag hoppas den är bra. :)

Sov gott alla!! <3




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0