Nått kom ivägen!

Jaa, som jag sa skulle nått annat komma ivägen för min "tjej-kväll" för mig själv, ;P jag åkte ju och hämtade mitt packet och sen satt jag och fiffla med att returera väskan, sen ringde Eva och vi pratade ett tag, vi bestämde att vi skulle äta middag tillsammans imorgon. :) Så det ska bli mysigt, sen ringde Hanna. Så jag och hon satt och prata fram tills nu. Hon hade haft en skit rolig resa till Stlm och sen en kryssning. :D Jag är så glad för hennes skull, att hon fick den här helgen att ha roligt!! :) Min Hanna, hon gör det bra hon!!

Och Lars kom hem för en stund sen men han for lika fort igen, han skulle lämna tillbaka hyrbilen. Och nu ska jag gå ner och lägga in en till tvätt. Sen ska jag hitta nått att äta. Och hoppas på att Lars diskar.. Det vore ju himmla bra, så slipper jag det! Sen ska jag hoppa in i duschen och göra kväll. Kanske blir en tidig kväll ändå? :) Fast det tror jag inte heller, men jag kan ju hoppas. :P

Sov gott!<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0