Min lilla höst promenad.....


Jaa, nu har jag varit ute på min lilla promenad. Fick några fina bilder, men jag är ju långt ifrån en bra fotograf. :P På vissa bilder är det bakgrunden som blivit skarpare och det tycktre jag var rätt så häftigt. ;P
       

Jag har också ringt och grattat Isak som fyller 2 år idag <3 min lilla älskling blir stor. Och medans jag pratade i telefon så passade min hopplösa och busiga hund på att springa iväg och badade i ett dynghål. Och när hon kom tillbaka sprang hon rakt in i mig........
 
Men så kan det ju gå, och när vi kom hem åkte hon direkt in i duschen så hon ångrade sig nog att hon badad där i dyngan.. ;)
Sen har jag fått gå och jaga getingar här inne idag också som Sookie drar in från balkongen hela tiden men eftersom hon inte är världens smartaste hund så går hon ut och fortsätter att reta dom sen kommer hon inspringandes med getingar efter sig.. :) Min lilla gullnos!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0