Körkortet?

Nu har jag kommit hem efter attvarit hos Eva och Anton på middag. :) Riktigt trevligt, det är som kul att komma ut ur de hära huset ibland. Det var bara jag och Sookie som gick dit. Ja vi gick dit och hem!  ;) Haha, värsta prestationen jag gjort va? ;D (För er som inte vet bor Eva rätt så nära det tar kanske 10 minutrer att gå)
Lars hade besök av Robert nu när jag kom hem, och dom hade stekt några hamburgare till middag medans jag fick potatis och älgstek. Vad låter bäst? :)
Jag tog några gammla tidningar av Eva också så jag kan tvätta fönstrena imorgon istället. Det blir bäst med tidningar. :)

Så då vet jag vad jag ska göra imorgon. Sen ska jag faktiskt ta och palla mig ner till körskolan imorgon, på en teori lektion. Jag har ju som sakt redan betalat, så nu är det bara att jag tar mig dit. Men vi får se hur det blir imorgon.. Jag ska fan ta mig dit.. Det måste jag. Asså jag blir galen på mig själv. Att jag kan sitta och klaga på att det inte finns nått att göra när jag kan ta körkortet nu när jag har tid, vad är det för fel på mig?... Jaa, men ingen är väl perfekt. ;)

Nu snart ska vi åka och bada. :) Det ska bli mysigt, hoppas vi är själva i basängen idag också.. Fast nu ska jag säga till Lars att jag vill basta och sånt mer. Det var som härligt att sitta där själv.. :)
Vi får se om jag skriver när jag kommer hem igen annars så hörs vi imorgon. :)

Puss och sov gott!<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0