Köpt mamma kläder :D

Ja, jag åkte till Luleå och överaskade Lars på jobbet, eftersom han skulle jobba sent. Så jag köpte lite fika och så sen satt jag där med han på jobbet. :) Och strax innan 6 så gick vi in på H/M och kollade på mamma kläder. Och det blev att jag köpte två par byxor och ett till par mjukisar. Bytte redan i affären och fan så skönt det var. Tänk er att kunna röra er som vanligt. :) Inget som klämmer eller gör ont. Riktigt skönt!! Ett par lite finare svarta och ett par gråa jeans. :)

Vi åt pizza där på stan också innan vi åkte hem och när vi kom hem åkte vi direkt till Eva, hon hade (har?) problem med avloppet som Lars skulle hjälpa henne med... Och Anton hade bakat en jätte god kaka som vi senare satt och drack te till. :)

Nu ska jag ta och hoppa i säng för imorgon Måste jag gå upp tidigt eftesom jag ska till skolan och äta lunch med Mika och resten. :) Det ska bli trevligt!!
Skriver väl kanske nån rad imorgon innan jag far iväg.

Puss och Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hade nog gjort det om du kollat åt de hållet där jag stod, men du såg ut att vara inne i ditt :)

Ha det bra! Kramar

2008-09-04 @ 22:18:11
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0