Haha, ditt cp!

Ja då sitter jag här och pratar med min underbara kompis Linus. 
Våran konversation eller en del av den. :P

Linus säger:

hej tjockis :D

Sophia säger:

man säger aldrig till en gravis tjej/kvinna att hon är tjock :P

Linus säger:

klart man gör man kan ju inte ljuga hehe

Sophia säger:

haha joooo

Sophia säger:

det är det bästa man kan göra :P

Linus säger:

aa men va fan

Sophia säger:

haha

Linus säger:

tjena sofia! shit fan va smal du har blivit då

Sophia säger:

hehe nee men tjock innebör ful och då kan man säga "hej sophia, vad fin du är"

Linus säger:

men det är inte fint när någon är gravid :P det säger man bara för att det är liksom själva stunden som är "fin" eftersom det ska bli ett nytt liv liksom :P

Linus säger:

men du är fin som gravid ^^

Sophia säger:

nee man är vistfin som är gravid

Linus säger:

fråga roger :P

Sophia säger:

fråga din mamma

Sophia säger:

fråga din pappa

Linus säger:

haha

Sophia säger:

:P
Sophia säger:

CP

Linus säger:

men ja sa ju at du va fin nu hehe

Linus säger:

äre en boy eller en girl? :D

Sophia säger:

jag vet inte

Sophia säger:

får de set när den ploppar ut

Linus säger:

va tråkigt hehe

Linus säger:

känn efter och kolla

Linus säger:

haha



Ditt jävla CP Linus, hahaha!! :D:D:D Men jag älskar dig ändå!





 




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0