God morgon.


Så länge sov jag ändå inte, är redan duschad och klar, eller nästan klar, har inte torkat håret och sminka mig än.. :)
Lars är och hjälper Robert med hans båt till LillPite... Dom borde komma snart tycker jag. Och jag ska ringa Ivar (Lars pappa) och fråga om han kan sjuksa mig till veterinären på måndag, fast Lars tror inte att han är att lita på. För då måste Ivar vara här klockan 8 på morgonen.. Jag hoppas det går bra iallafall!!

Sen när dom kommer tillbaka, ska vi äta lunch sen börja måla.. :D Hoppas jag!! Nu orkar jag inte göra något annat än att sitta vid datorn. Är så seg, fast det kanske beror på att jag sov länge, tror jag...
Och föresten den dära väsken jag skickade tillbaka och väntade en ny, jag fick den för nån dag sen, men den är också trasig.. Jävla till typiskt.. Nu ska jag ta något annant än en väska. Orkar inte ta en till väska och sen är det fel på den också.. För det lära det vara.....

Aja, nu ska jag ta en macka sen kolla på tv..
Hejsvejs!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0