Fina höst färger....

Idag.. Vad har hänt idag? Inte mycket, har pratat lite med Lars under lunchen sen har jag legat i sängen och myst för mig själv för att sedan förflytta mig till soffa med en kopp te och stickningen... :) Har börjat på tre olika nya  stickningar och jag vet inte riktigt vad nått ska bli men jag lyckas alltid få till det till slut.. ;) Vi får se, kanske lägger upp en bild senare när jag är klar - om jag blir klar!

Nu hade jag tänkt gå ut och gå en sväng med Sookie. Det är sånt fint väder ute och jag är lite små seg så jag tänkte att frisk luft skulle passa bra. :) Ska ta med mig kameran också, det är så fina färger ute nu så jag tänkte att jag kanske kunde få lite fina kort på samma gång. :)

Sitter nu och prata med Lars på msn <3 fast vi säger inget vettigt till varandra så jag tänkte avsluta och gå ut nu...

Hej!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0