En mänsklig funktion?

Har nyss kollat på Idol, eller jag har hunne diskat undan pyttelite också innan jag satte mig här.. :) Haha, fan vad jag skrattade, det var en jätte söt kille med. Andreas hette han så? Han var varjefall jätte nervös och kunde inte säga hur gammal han var p.g.s det. :) Han gick inte vidare. Nej, men han sjöng bra, det var bara det att han var för nervös. Så den hära "mellan prataren" Peter Jihde snodde en sån här guldbiljett. :) Haha, fan vad jag skrattade. :D Haha. Jaa, så alla var ju lyckliga till slut. Varjefall den nervösa pojken! :) Hoppas han klarar sig bättre framöver, han var ju söt!
Jag älskar att kolla på Idol fast bara i början när alla dåliga kommer fram, haha och juryns kommentarer är ju klockrena. :D Oftast...

Nu ska jag inte göra så mycket mer idag hade jag tänkt.. Hoppa in i duschen och sen lägga mig. Klev ju upp tidigt idag (tidigt för mig) så jag är tröttare än vanligt nu.
Jag ska också gosa med Lars, ska jag be om ursäkt också...? Jaa det ska jag, jag blev onödigt arg förut. Men det är ju ingen nyhet att jag blir det. Jag skyller på att jag var hungrig! Jag kan alltid hitta nått annat att skylla på. :P Även fast jag håller för mig själv att det egentligen inte finns nått att skylla på! :O Men jag kan få alla mina "fel" att vara Lars fel att jag har "dom felen" haha. Illa av mig men så fungerar väl människan. Man automatiskt skyller ifrån sig, eller är det bara jag? Nee det tror jag inte. Alla skyller ifrån sig automatiskt. Det tror jag! Punkt!

Ne nu ska jag ta och dra mig ifrån datorn.
Sov gott med er!<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0