Eloge till Lars! <3

Jag kan inte sova, vaknade när Lars klocka ringde i morse och han skulle snooza minst 5000 gånger. Så jag blev pigg av allt pipande. :/ Blir så iriterad när han Snoozar länge jag blir bara pigg och det dära jävla pipandet är jobbigt, fast ändå, jag har ju tillfälle att sova senare efter att han gått. Han måste ju jobba hela dagen. :/ Jag tycker han gör det bra som orkar med sina dagar ens en gång!! Om jag skulle sova lika lite som han skulle jag förmodligen döööö!! Skulle varjefall vara som en zombie!




Kommentarer
Postat av: Eva

Lillzombien. Är det du det ;)

Bebiszombien, är det den du har i magen?

Tonårszombien -är då Anton!



Kramkram Jag

2008-09-04 @ 19:11:35

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0