Eljuspåret!

Ja, nu har jag verligen rört på mig.... Jag, Lars, Eva och Anton tog oss en promenad runt eljuspåret så vi fick oss en promenad på 4 kilometer. Mycket skönt! Sookie var med så klart också och hon fick vara lös hela tiden så hon sprang omkring som en dåre. :) Min sötnos!
Men nu känner jag mig jätte trött i benen.. Vill bara gå och lägga mig, och det tror jag ska göra rätt så snart också. Sitter och funderar på om jag ska äta mina kräftor innan bara. Jag som längtat så efter dom men nu är jag för trött :O :S.... Så kan det gå. Men jag ska fråga Lars ifallhan också vill ha, vilket jag hoppas på.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Vi åkte och bytte bil åt Lars (han får alltid massa hyrbilar från jobbet) sen åkte vi hem till en kompis till han för att lämna lite saker men han var inte hemma. Efter det kom promenaden. :)

Nu ska jag gå ifrån datorn och göra kväll, och kanske äta kräftorna. :)
Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0