Duktiga Sookie Lookie!<3

Har nyss kommit hem från bion, den var bättre än första filmen.. Innan vi for så gjorde vi en jätte god middag med lax, gud så gott!!! Vi skulle också äta efterrätt men det var ingen av oss som orkade. Så det får bli imorgon eller nått sånt.

Egentligen har jag inget att skriva. Ska gå och lägga mig nu snart, är så himmla trött och Lars ska upp och jobba imorgon så han måste få sin sömn. Just nu är han ute med hunden, som för övrigt har varit jätte duktig idag. :) Vi har tränat lite allmäna saker och hon fattar på en gång. Såå dum är hon inte ändå! En väldigt lättlärd hund, men det gäller att jag och Lars håller i de regler som vi själva sätter upp och tränar de dagligen. Annars glömmer hon väldigt lätt också. (Det skulle jag ha gjort med, för vem vill egentligen ha regler?) Men hon är väldrig duktig med att förstå vad vi vill när vi tränar något nytt, lite förvirrad i början men efter ett litet tag så fattar hon. :) Min lilla sötnos, hon är så duktig!!

Ne nu ska jag ta och borsta tänderna pch hoppa i säng, det är ju en dag imorgon. OCh imorgon har jag inget speciellt att göra. Jag ska ringa vetrinären och boka tid där för hennes ett åriga vaccination, samt en grund undersäkning! :) Min lilla vovve har blivit ett år. Eller den 14:de.. Då ska hon bli bortskämd!!

Aja, sov gott med er!
Puss<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0