Byta..


Ja, jag vaknar ju bara tidigare och tidigare.. Fast det är ändå sent. Klev upp omkring 11 idag.. :)
Jag kan inte fatta att jag är så trött hela tiden, det börjar bli riktigt jobbigt... Även fast jag har sove bra en natt så är jag jätte trött hela dagen. Som om all enegri har försvunnit... Jag skiter att åka till peircaren, jag har tage ut den redan nu och jag får väl gå och betala 500 kr igen efter att jag fått barnet. Sen ska jag byta barnmorska. Tror jag ska åka och fixa det idag. Om jag orkar, Lars tyckte det också "klart du ska byta om du inte känner dig bekväm med henne" sa han. :) Min sötnos!
Fast jag tror jag tar moppen dit, orkar inte cykla idag. Fast det kanske vore bra ändå, då kanske jag blir lite piggare av den friska luften, fast iofs så får jag det när jag åker moppe också ;) haha..
Hon som tog ut min spiral, hon var bra, henne gillade jag. :) fast jag vet inte om hon sysslar med sånt här. Ska fråga ocvh ta reda på det, och plus att hon är på vårdcentralen inne i stan och där fick jag inte gå..

Menmen, nu ska jag hoppa in i duschen så kanske jag blir lite piggare sen ska jag bege mig till MVC och se ifall vi kan fixa en ny barnmorska. :)

Min Älskade Lars komemr hem imorgon :D:D:D <3




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0