Badat

Nu är vi tillbaka från simmhallen. :) Vi var nästan själva. 4 st var vi. Jag, Lars, Anton och Stefan så det var nästan som att vara själv i hela basängen. Vi eller dom simtävlade, det gick väl sådär. Lars skröt så mycket i början men han förlora. Så sista gången gav han allt och vann. :) Haha, vad barnsliga killar blir när dom tävlar. :P

Jag, Lars och Anton åkte och tog oss en glass efteråt. :) Jag köpte två st - till mig själv! :O
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran nästa gång, så vi får se hur jag ser ut i snorkel och den mysiga simhallen. :). Lars skrattade åt mig för jag såg så ful ut, i snorkeln alltså! :P '


Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0