Allvetaren Lars. W

Jag ska ALDRIG mer lita på vad Lars säger, han sa att det var okej att jag var uppi lack färgen. Och jag sa, är du säkler? Jaaa sa han. Men tydligen ska man inte vara det.........
Det kan påverka bebisens hjärna på nått sätt.!!! :S:S

Samma var det ju med körkortet också, när han blev av med sitt, sa han att jag fortfarande fick övningsköra med han. Och jag sa är du säker? Jaaaa sa han.. Flera gånger sa han det.. Men det visade sig ju att jag inte fick det ändå..

Han kan låta så övertygande när han tror att en sak stämmer. Han säger inte "ja jag tror det" utan han säger "ja jag är helt säker!" när han tror att han har rätt.

Jag ska inte lyssna på Lars nå mer.! Inte om det är något viktigt de handlar om..



Kommentarer
Postat av: Åsa

Lars i ett nötskal. Ingen kan se så absolut tvärsäker ut på sin sak som han. Och han vet allt. Säkert. Säkert...

2008-09-10 @ 19:04:20
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0