8 timmar mer!

Jag vaknar sent som vanligt. :P Jag somnar samtidigt som Lars men sover 8 timmar mer än han... Illa!
Inatt stängde jag sovrums dörren och det gick bra, ingen kudde eller nått annat hyss hade hon hittat på. :) Fast sen när jag sov så länge blev hon uttråkad och åt upp min kudde. Så nu har vi inga kuddar kvar i soffan. Tack Sookan! ;)

Jag har hunne tvätta lite, ska städa lite också. Eva ska ju komma på besök så det måste bli lite finare här hemma. :P Och nu snart ska jag cykla iväg till affären och handla allt vi ska ha ikväll . :) Inbakad fläskfilé. Och jag ska lämna tillbaka väskan så jag får en ny. :P

Jag har för övrigt inte så mycket att berätta, våra tapeter kommer idag, tror jag. Fast jag kna ändå inte hämta dom, det blir för mycket med en Sookie, matkassar och tapeter... :)

Jag har fortfarande "mensvärk" :( Nån som vet vad det kan bero på?



Kommentarer
Postat av: Monica

Din livmoder växer, därför känns det som mensvärk.

2008-09-10 @ 18:52:10
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Monica

Det kan också vara lite sammandragningar, men det är fullt normalt. Glömde säga det :)

2008-09-11 @ 11:36:25
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0