Sista kudden


Jag och Malin åkte till big boy förut för att hälsa på Robert. :p Haha, han är som en hundvalp!!! Jag blev iallafall bjuden på hans inflyttningsfest. Fast han viste inte när den var.. :p LillaRobert.. :)
Efter big boy åkte vi och hämtade Malins syster och vidare till DollarStore, jag hittade lite saker där, nån strumpa, schamop, godis, en till kruka och lite till. ÖB blev det sen, jag behöver tapatklister så jag köpte det och nån hundleksak plus lite andra saker.. Sen åkte vi på ica där vi sabbhandlade lite gran. Och nästa stopp blev här hemma.. :) Tack Malin för hjälpen!!

Och när jag kommer hem för att ge Sookie sin leksak, då ser jag.... Hon har ätit upp den sista soffkudden som fanns, och var hel.. Så det låg bomull överallt och i hennes päls. ÅHH!! Hon fick inte sin leksak iallafall..
Jag har också hunnit sova lite nu på eftermiddagen, var så himla trött, är det fortfarande men det hjälpt med en liten tupplur.. Det finns inget annat att göra.. Tv:n är ju trasig.. Eller tv kanalerna... Alla filmer vi har, har jag sett flera gånger.. Och dom jag tankade igår var det sämst kvalite på så dom tog jag bort på en gång.. : / Ska göra ett till försök nu igen, med att tanka..



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0