Storebror behövs...


Jaaaa, nu tog jag mig iväg till körskolan.. =) Jag fick gå dit och det var väl kanske inte det bästa, jag kunde känna hur lederna hoppade ifrån varandra för varje steg och skönt var det ju inte!! Men jag tog mig dit iallafall. Så nu är jag igång med det.. =)
Sen hann jag inte vara hemma mer än 2 minuter typ så kom Malin och Johanna (en annan tjej från bb) och då åkte vi och handlade mat till mig, eftersom Lars skulle komma hem så sent.  Så dom hjälpte mig med det.. TACK så mycket!!
Sen efter det hann jag inte vara hemma mer än 15 minuter innan Robert kom och hämtade mig och vi åkte hem till han och åt mat.. Så jag har suttit hemma hos han och pratat fram till 10 kanske, då Lars kom hem från Luleå..

Så nu har jag nyss vart ut med hunden för kvällen sen har jag diskat undan.. Imorgon blir det att tvätta och skura hade jag tänkt och eftersom jag inte hann skura idag efter jag dammsög så måste jag dammsuga imorgon också.. =) Fast det gör jag som ändå varje dag, oftast, så det gör väl inte så mycket!!
Lars har redan gått och lagt sig, han var ju så trött..........!!!

Jag ska väl gå och lägga mig nu snart också, ska bara varva ner lite innan.. =) Annars ligger jag där i sängen som nått stressmonster och det är ju inge bra..

Jag nämde väl i nått tidigare inlägg att jag hade ringt Abbe och frågat om min semsterersättning..? Vilket fall som helst så har Malin också pratat med Abbe och dom kom in på mig.. Han skulle ju ringa eller sms:a nummret till tjejen som har hand om lönerna på fredag senast lunch till mig.. Och det har han ju inte gjort.. Och Malin tog upp det här med att han hade pratat med mig och han sa "sophia strid, vem? nee, finns ingen sophia" och då hon berättade att hon var med när jag pratade med han sa han "jaa, hon är störd" och sen var dom i full gång med att bråka om allt vad det nu var.. Vilken idiotiskt jobbig människa han är.. Varför säger han att jag är störd?? Det är inte jag som gjort fel här.. Jag vill bara ha mina pengar jag har rätt till. Jag ska ringa han imorgon och tala om ett och annat för han!!! För jag är riktigt förbannad på han nu vill jag lova!! Om han tyckte jag var otrevlig förra gången vi pratade (vilket jag inte var) så ska han få höra på otrevlig imorgon!
ÅHH, nu måste jag sluta tänka på han, jag blir bara på dåligt humör.. Synd att jag inte var lite mindre och kunde typ hota att skicka storebor på han.. Hahah, så gjorde jag jämt ifall någon var taskig när jag var liten.. =D Haha!! (Fast oftast var det han som VAR taskig ;P så då hotade jag väl med pappa eller nått!!)

Ne nu ska jag lägga mig i sängen med värmedynan under ryggen, jag har så himla ont efter idag. Ska inte göra lika mycket imorgon.. Det blir en lugn dag. =)

Sovgott med er! ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vetu Sophia, han ÄR STÖRD! Jag håller på att bråka med dom också, eller facket gör det! Han har sänkt min lön den lille jäveln!

2008-10-29 @ 00:14:57
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0