Akrobat


Igår tog det jätte lång tid innan jag somnade, fanken vad ont jag hade i slutet av kvällen. Fast jag får nog skylla mig själv, som fortfarande tror att jag är värsta akrobaten, haha! Har ont idag också, mest hela tiden, men det finns ju små uppehåll som tur är. =) Ryggen höll på att döda mig ungefär också.

Undra vad jag ska göra idag, Lars♥ var så snäll igår så han diskade och dammsög åt mig.. Typ det sista han gjorde så det behövs inte göras nu iallafall, förutom småsnörena från Sookie med det går fort att ta reda på.. =) Jag hade inte tänkt hålla igång så himla mycket idag, utan försöka ta det lugnt idag igen. Fast idag hade jag tänkt göra lite mer än igår.
Igår låg jag antingen i sängen eller i soffan och tog det lungt. =) Riktigt så lugnt hade jag inte tänkt ta..=P
Jag och Malin kanske hittar på nått, vi kanske fortsätter att måla på sängen som vi så flitigt påbörjade för några dagar sen. =P
Aja vilket fall som helst så ska jag börja med att göra iodning mig. Så jag ser fräschare ut och känner mig piggare. Istället för så här;


Puss på er!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0