Hobby affär


Idag har det vare full fart, jag och Malin gick på stan och hanlade en present till Lars, sen gick vi till en hobby affär så jag köpte lite schabloner, penslar, färg och nå glitter grejer.. Vi hann med en fika också. Sen åkte vi hem till Malin, hämtade lite färg och vidare hem hit.. Då satte vi igång och målade barnsängen, vi bar ner sängen till garaget, och började måla med vit lackfärg. (Jag hade garageporten öppen hela tiden, så att vi fick frisk luft.) Sookie fick springa lös under hela tiden för sig själv, så hon var nog ute på en massa äventyr.. :) Det tog typ två timmar för oss att slipa, tvätta och måla den. Och då var vi ändå två st.. Sen gick jag upp skrev en handlings lista, drog med Lars, som då kommit hem och åkte på ica. Malin också.
Då handlade vi massa saker för imorgon till tårta och allt. Och när vi kom hem diskade jag och Lars gjorde oss varma mackor. :) Så jag har varit igång hela dagen fram tills jag satte mig här framför datorn. Malin har nyss åkt hem. :)

Det är så roligt att ha någon att vara med på dagen, när alla andra är upptagna med att leva sina liv.  ;p Haha, nee men någon som också har en massa tid över. Hon ska komma hit imorgon och så ska vi fortsätt måla på sängen med schablonerna.. :) Vem vet, hon kanske stannar tills jag ska baka tårtan.. :)

Imorgon är det också en full späckad dag, jag ska städa, baka muffins, två tårtor och måla sängen. Plus middagen också. Fast det kanske blir lite mycket med middag, jag tänkte eftersom vi ska fika bara lite senare. För jag menar, Lars kommer ju inte hem vid 4.. : / Aja, jag får se hur jag gör med middagen imorgon. :)
Men hela dagen har jag saker att göra. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0