Tiden går fort...


Fattar ni vad tiden går fort?? Jag har typ bara 11 - 12 veckor kvar (beror på hur man ser på det).. Snart ska Bebben ut ♥ =D hallå!!?
Fan vad fort det har gått!! Det känns lite overkligt, att jag snart har bebisen i min famn! =) Tänk er!! Snart är jag mamma helt fullt ut. =D Fan vad bra det känns, kanske lite skrämmande också, men mest bra! Fast ändå rätt så skrämmande ändå.... Fast jag vet att det kommer gå bra!!

Det är så underbart att veta att man snart ska bli mamma, eller mamma är jag redan men mer på riktigt. Fan så underbart!! Tänk er att jag har skapat ett litet liv, som kommer likna mig!! Med blont hår och bruna ögon, det vore ju himla roligt! =) Inte Lars näsa, haha!! Fast inte min heller, nån blandning mellan våra näsor.. =P Haha!!
Gud så otroligt söt våran bebis kommer att vara!!

(Det kommer upp nya bilder snart på magen.=)



Kommentarer
Postat av: Eva

Världens snyggaste lille plutt kommer det att bli :)

2008-10-19 @ 17:10:52

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0