the blair whitch project



Malin kom hit igår kväll och vi kollade på film.. "the blair whitch project", Malin hade inte sett den och jag tyckte att det är en film man bara måste ha sett minst en gång även fast men inte alls gillar rysare.. Så efter att ha skrämt upp henne började vi se filmen.. =) Jag har ju sett den ett antal många gånger, så jag viste ju på ett ungefär när det började bli läskigt..
Men när filmen var slut säger hon "meh, vad det här allt?" haha och ändå fick jag följa henne till bilen när hon åkte hem. =D GullMalin!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade nästan nyss, Lars smsa och väckte mig.. Han kommer inte hem så tidigt som han hade hoppats på idag.. =/
Och vi skulle på nån föräldragrupp idag, klockan tre, nu snart, men att jag inte är där har ju inget med att Lars inte är hemma att göra.. Jag har ingen skjus dit sen är jag väl både lat och bekväm av mig.. =S Men jag tror inte att jag skulle klara av att gå dit, jag får ju sammandragningar och ont i ryggen av att gå till Eva bara och det är ju närmare. Jaa, sen vaknade jag för sent också. Klockan två.. Så det kändes lite för stressigt, eftersom jag ska duscha, göra mig iordning och hunden ska ut osv..
Men jag tror nog det var mest för att jag är LAT!!!!!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra... Jag ska nog bara sitta vid datorn och kolla på en massa avsnitt av "life" det blev ju aldrig så igår.. =)

Hejhej!



Kommentarer
Postat av: Eva

Jo du, den där masken (latmasken:) vandrar är svår att bli av med ibland.

Filmen hette Mirrors...kolla om du kan ladda ner kanske vi kan se den imorrn typ.

2008-10-22 @ 16:24:18
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, den var ju rätt så lam filmen, men trots det låg jag uppe typ heela natten helt övertygad om att det var nån jäkla häxa i mitt rum! : p Jag och skräckisar går inte hand i hand genom livet! haha.

2008-10-23 @ 10:31:53
URL: http://mullabullabus.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0