Tack...


Det är bra att prata med folk.. :) Tack Eva!! Annars hade jag blive tokig igår, men jag lugnade ner mig rätt så fort ändå.. Utan att ställa till med en scen här hemma ;) så det var ju bra.! Ett framsteg kanske? Vem vet!! :)

Min bror ska ha Sookie nästa helg :) och gud så skönt! Då kan han och hans färsmö, Sabina, se vad jag behöver träna på mer osv. Dom är jätte duktiga när det gäller hundar..:)
Idag har hon bitit av hela snöret, så hon satt inte fast när jag klev upp. Men hon hade inte heller bitit på nått annat så hon var nog inte lös länge! Sen hade hon argt slängt omkring hennes filtar ur bädden. Haha, hon har varit missnöjd med att sitrta fast idag! :) Sötnosen!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0