Ställt av moppen


Idag ska jag på stan, Malin följer med mig. :)  Jag ska gå och köpa mig en present till Larsen! Sen vet jag inte, jag måste skriva en lista på saker som ska handlas, eftersom Lars har ställt av moppen så jag får inte använda den nå mer.. Så då måste Lars hjälpa mig att handla. Han som hatar det.. :p Fast inte tycker jag det är så himla roligt heller. : /  Hehe!

Nu ligger Sookie under mig och vill gå ut på en promenad. Hon har btw vare skit duktig inatt, jag skriver mer om det senare. :) Men skit duktig har hon varit!!!! :)

Nu ska jag gå ut med hunden sen ska jag ner på stan. :)
Pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: Eva

Vi kommer och fikar :)

Hipp, hipp för Lasse, du och lilla bebisen!

2008-10-13 @ 18:27:44
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0