Sängen kallar......


Nu är Lars hemma...
Jag är så trött så jag ska gå och lägga mig, har lite ont i magen också. Ungefär som håll fast bara på ena sidan.. Hoppas jag kan somna ikväll.. :) Och att jag sover hela natten, är så trött på att vakna hundra gånger och sen inte kunna somna om. Jag skulle må bra av att sova en hel natt.. :)
Imorgon händer det inte så mycket, Lars sa att han inte skulle jobba nått imorgon, så då ska vi väl tapetsera.. :) Om inte något kommer ivägen bara..
Nu ropar Lars och vill att vi ska kapa till tapeterna tills imorgon, fast jag orkar nog inte det.^^
Ska gå och lägga mig nu.. 

Dröm sött!<3




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0