Räddat tre fåglar!!


Nu är jag HELT slut... Jag har vare igång hela dagen.
Jag har bakat muffins.. Jag har gjort två tårtor. Jag har gjort en jätte god middag Lars ville ha idag.. (Som han för övrigt inte kom hem i tid till) Jag har dukat fram allt fika. Jag har städat.. Jag har diskat en miljon gånger.. (Vi har inte diksmaskin) Jag har varit på Dollar och köpt tårtfat.. Varit på Big Boy en snabb sväng.. Jag har skrattat med Malin.. Jag har räddat tre fåglar.(Och jag som Hatar fåglar) Jag såg att vi har en älgfot(?) på gården..!!? Jag har också hunnit blivit arg idag.. På en kille som sa till mig "kunde du inte hitta några större byxor och en mindra tröja..!!?"  Idiot, du ser väl att jag är gravid?? Vissa är ju som dom är!!

Det kanske inte ser ut att vara mycket men det är det, jag har inte hunnit vila en sekund fram tills nu. Och ändå har jag haft lite hjälp av Malin.. Jag har knappt hunne gått ut med hunden.. Jag har svin ont i ryggen, det känns som om att jag inte kan stå upp längre, och inte sitta för den delen heller. : / Jag har sammadragningar. Ont i knäna.. Ont i huvudet.. Och är skit trött!!

Och Lars säger till mig att han ska åka tillbaka till Luleå ikväll för att jobba.. Skit kul!!!? Åh, jag är så trött. Jag skulle kunna slockan nu.. Jag tror jag ska gå och sova nu.. Ska bara vänta på Lars så jag får en puss av han! Har inte ens hunnit med det idag. Så mycket har det vare att göra!

Gonatt!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0