Nossele


Det blev inte så mycket av fönsterputsing för mig, orkade göra sovrummet - på insidan bara, sen hittade jag något annat att syssla med..

Har tränat Sookie i koppel idag,  :) hon kan ju gå i koppel men inte Fot och drar som en galning... Förut var hon duktig med kopplet men sen har vi blivit lata och haft henne mest lös under sommaren och därav att hon blivit "vild" igen. ;P Alltså mitt eget fel! :)
Jag har varjefall en nossele som jag använde förut när jag tränade henne och det går galant.. :D Haha! Jag är verkligen glad att jag köpte den dära nosselen. :)

Nu sitter jag och dricker min smootie, tror jag det heter... Den är skit god så jag tänkte ge er "receptet"  haha.

½ - 1 Kiwi
1 Banan
Blåbär.. Bara lite.
Hallon.. Lagom
Solhavre
Och en skvätt juice..


Sen mixar ni allt!
Jag vet inte exakta mängder för jag gör det bara. :p Men där har ni den på ett ungefär. :)

Jag ska göra en tidig kväll ikväll, hade jag tänkt. Så jag ska lägga mig och glo på tv nu ett tag sen så ropar sängen!!

Sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0