Mer tid


Jag försöker vara positive och glad hela dagarna, det försöker väl nästan alla att vara.. Men nu är jag sååå less på att alltid behöva vara själv hemma.. Med själv menar jag att Lars inte är hemma. Alltid är det nått med dykningen som gör att han ska vara borta hela helgen och/eller så är det att han ska sova borta med jobbet, eller jobba till jätte sent..
Träffa "grabbarna" och prata om dykning, kolla så att allt fungerar osv..

Idag när jag pratade med han talade han om att han skulle jobba hemma imorgon, vad bra tänkte jag.. Men han glömde säga att för att han ska kunna göra det så måste han tydligen jobba jätte sent istället!! Och då åkte han ändå klockan 6 imorse.
Det är jätte bra att han jobbar och så eftersom jag inte gör det, men jag är ändå less på att vara hemma själv. Jag vill vara med han mer under veckorna, under helgerna. Jag vill se han mer! Kunna krama han mer.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0