Kläder???


Nu när jag ska iväg och ska leta reda på ett par kläder som ser bra ut... Hittar jag bara ett par trasiga mjukisar, båda gravidbyxorna är i tvätten. :S Så nu har jag på mig ett par jeans som är alldeles för små, jag får inte igen gylfen, dom gör ont och jag har satt en gummisnodd runt knappen, fast det hjälpte inte mycket.. Sen skulle jag ha en tröja som täckte gylfen och allt och det var ju inte heller det lättaste att hitta, efter att tag hittade jag en tröja som ser bra ut och som täckte.. Plus att jag satte på mig ett skärp också, så det håller ihop byxorna lite..

Jag menar, inte vill jag gå på en intervju med trasiga mjukis byxor.. :S:S














Hejsvejs!!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0