Jävla dåre haha!!!


Vi åkte till Eva♥ ikväll och myste på. Riktigt trevligt! Det är det alltid där, och det är alltid så himmla fint!! =)

Imorgon ska jag på fest hos Malin, haha.. Det ska bli riktigt roligt, bara jag som ska vara nykter, men jag följer inte med dom andra ut på krogen senare på kvällen, då åker jag hem.. =)
Nu ska jag gå och göra mig och Lars en kopp te, sen ska vi mysa på bara tills vi somnar!! Båda två är så himla trötta!! Lars blir trött efter att ha jobbat hela veckan och jag blir trött av att vara gravid. Fast jag är iofs alltid trött annars också, men det känns extremt nu.. Och imrgon ska vi iväg och kolla på Reprisen & Kupan, vi kanske hittar några fynd där. Eva har gjort en massa fina fynd där, och då vill ju jag också göra det!! =D Hehe!

Haha, även att jag hörde ikväll att det finns en kille/man här i Piteå som bryter av folks blinkers om dom glömde och blinka.. Haha! Då stannar han dom, sen låter han chaufören veva ner rutan och då stoppar han in handen och bryter av den och säger nått i stil med "du använder den ändå inte"!! Vilken jävla dåre alltså! Hahahah!! Sjuka människor det finns, överallt, hela tiden! Fast ibland kan man ju inte göra något annat än att skratta åt dom! =D Hehe!

Ne som sagt, nu ska jag gå och göra oss den dära te koppen sen mysa på bara..
Sov gott folket!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0