Hos Kricke


Jag var uppe hos Kricke förut ikväll, det var sååå länge sen jag träffade dom så det var bara roligt.. =)
Även fast alla andra var fulla, förutom Jens. Menmen.. Det var iallafall roligt att träffa dom, nästan inget har förändrats.. Den som var fullast på festen när jag bodde här, var fullats på festen nu ikväll också haha.. =P Gopojkarna!! ♥
För er som inte känner mig så är det som så att jag nästan bara har killkopisar här i Sundsvall, därför det bara är killar och jag på bilderna.. Det var två tjejer till med men dom känner jag inte.
Men vilket fall som helst, skriver det en tredje gång.. Det var roligt att träffa dom. =) Allt var som vanligt förutom att jag var nykter då, men annars var det som vanligt!!

Nu ska jag gå och kolla på film med moster! =)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0