Hemma


Nu är jag hemma igen!!!
Kom hem efter 5 imorse, tror jag det var iallafall. Lars packade upp allt som fanns i bilen och lät mig vila.. Min älskling där.. Han som också var så trött, vi fick stanna efter vägen och sova lite, annars hade vi nog inte tage oss fram.

Igår var jag ner till Delsbo och träffade farmor och farfar, plus resten av släkten där.. Fick med mig hem en barnstol av Hanna.. Pappa och Simon var med mig också..
Lars hämtade upp oss i Hudik när han passerade där.. Sen pkte vi hem till mamma och pappa åkte ner mot Sthlm..
Mamma skulle knäppa en massa kort osv, på magen, mig och Lars, jaa en massa kort iallafall.. Sen drack vi lite kaffe och så sen åkte vi hit upp, klockan hann bli över 9 innan vi kom iväg..
Min bror förljde inte med upp.. ='(

Nu är jag hemma, och har mascara över hela ansiktet och håret står åt alla håll. Nu ska jag packa upp alla mina saker sen IKEA sakerna =) sen hade jag tänkt lägga upp lite bilder från i helgen här på bloggen.. =)

Hej så länge!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0