Trött...


Nu är Lars hemma för en gångs skull, men då har han tusen andra saker att göra än att umgås med mig... Nu ska han iväg och handla penslar på ÖB och sen ska han packa inför dykningen imorgon..
Han frågade ifall jag ville gå på bio ikväll =) men jag vet inte om ja orkar.. Jag vill bara mysa med han. Men om vi är hemma så kommer han ha myror i baken och inte kunna sitta still. Fast det kanske blir annolunda ikväll? =)

Igår var Malin här och vi hade film kväll, och satt och pratade tills Lars kom hem i fyllan. Vi såg en skräck och sen såg vi sex and the city the movie även fast vi sett den förut båda två.. Den är ju såå bra.

Ne nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag lägga mig ner och vila..
Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Frida

Jamen titta det har du ju :D Jag ska göra utmaningen när jag kommer hem från jobbet ikväll, alternativt imorgon! ;) Ha det bra Sophia :)

2008-11-08 @ 13:59:43

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0