Min helg!!


Jag har väl inte varit allt för rolig den sista veckan, jag har skrivit dåligt och lite.. Men det blir så ibland. Jag har varit lite nedstämd dels för att Lars har varit borta så mycket den sista tiden och dels för.... jaa, jag vet inte riktigt.. Det är nog mest för att Lars varit borta så mycket.. På sånna onödiga äventyr!!
Men nu i helgen har han gottgjort det.. Varjefall till en del.. ;p 

I fredas
så jobbade Lars inte så länge, han hade också ett möte med sin chef här som också tycker att han jobbar för mycket och ville att Lars skulle dra ner på jobbandet. Det kändes skönt!! =) Jag har för mig att vi gjorde nått på dagen men jag kan ha fel, för jag kommer inte ihåg de.. Fast ja kommer inte ihåg vad vi åt för mat heller =/ hehe.  Sen var vi bara hemma och myste hela kvällen, vi la oss kanske 20:00 eller nått och låg och pratade och mådde gott bara! =D

I lördags/igår så var Lars först iväg på morgonen och dykte, fast medans han var och gjorde det så låg jag och sov.. Och klev upp runt 10:00 när han kom hem igen.. Sen åkte vi till Eva för Ola (Lars bror) har fyllt år och vi skulle fika och mysa på bara hos Eva.. Vi stannade inte där så länge, men vi åkte till deras mammas grav och gjorde vinter fint, vi hade plockat granbarr(?) eller säger man bara helt enkelt grankvistar och mossa som vi la ut sen tände vi ljus.. Det blev jätte fint!! =)
Sen på kvällen så gick vi alla ut och åt, jag, Lars, Eva, Anton, Ola, Evelina och Ivar, nästan hel familjen! Fanken så gott det var, men dyrt också. Tyckte jag!! Men vi hade trevligt och pratade på hela kvällen tills 21:00 ungefär då jag blev jätte trött och ville hem och sova.. Och när vi kom hem slog vi på en film bara och låg och myste i sängen..
Joo, tidigare under dagen, efter vi hade varit på graven och mellan vi åt middag så åkte vi och solade också. Eller jag solade, Lars förljde bara med och läste en bok medans.. =) Han sa "Jaa, jag har varit borta så mycket så det här är din helg".. Han var så gullig!!! ♥ 

Söndag/idag så har vi också  bara myst på.. Vi sov rätt så länge, båda två.. Sen bjöd vi in grannen på fika runt 10:30 och satt och bablade en massa strunt med dom. Sen ville jag ut och grilla korv, samtidigt som vi kunde ha Sookie lös.. (Inte på gården.)
Men då har batteriet i bilen tagit slut och när vi skulle göra sånt här med sladdar och skit vad de nu heter? aja, så fungerade inte det heller sen gick det en propp nån stans och Lars fick lite smått panik, för han såg inte vilken det var och trodde frysen och allt hade gått men han hittade den till slut och bytte. =) Men då kom Ola och skjusade oss dit vi skulle, så vi fick oss en tur ut i naturen också.. Hm, vet inte riktigt vad det heter där vi var men Sookie fick springa lös och vi fick grilla korv.. =) Det var skönt att få komma ut lite, jag är så sällan ute sådär.. Det var riktigt skönt, fast det kunde ha varit lite finare värder men man kan ju inte få allt här i världen..
Nu är vi hemma, jag sitter framför datorn och Lars och Ola är nere i garaget och målar.. =) Sen kväll ska Lars iväg på fridykningen men jag stannar hemma, är rätt så trött.. Sookie är också trött, hon ligger utslagen på golvet nu och snarkar. Min älsklings hund.. Hon är så söt!! =D


Nu har jag inte så mycket mer att skriva men det är en sammanfattning av min/våran helg iallafall. =)
Pusspuss.




Kommentarer
Postat av: Optican

Så mysigt ni verkar haft det. Mår du bra i kroppen och magen då? Kram till er / Åsa

2008-11-09 @ 17:48:01
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Eva

Det är ju sådär man vill att helgerna ska se ut, visst :)

Åh vad din mage är fin nu. Hela du är så fin. Vi är så stolt över dig! kram kram E

2008-11-09 @ 19:22:01
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0