Onsdag


Imorse åkte pappa hem, han lämnade Opal tills jul, när han kommer upp igen. =)

Sen strax efter att pappa åkte så skulle vi till MVC och det gick bra, allt var okej. Och magen hade växt 1 cm den här gången.. =) Vikten hade inte ökat så jädra mycket, förra veckan vägde jag 64, 4 nu vägde jag 64,6 sa hon.

Men jag var också hos tandläkaren idag efter MVC, dom kollade bara och la på nån gej på tänderna och jag fick BETALA 550 kr (och då hade dom varit snälla och gett mig rabatt).. =S Jag är inte ens 20 år, då borde väl jag få gratis även fast det är hos en privat tandläkare. =S Jag ska ringa och ta reda på det imorgon hade jag tänk, för det är inte för ens från det år man fyller 20 år som behöver betala nått. Fast det kanske är annat med en privat, fast Lars sa att det inte var det.

Vi skulle på föräldra utbildning idag också vid 15:00. Men jag somnade och var alldeles slut och Lars hade jobbet, så det blev inte av att vi gick dit. Jag och Malin har också varit på bio och sen tog vi en sväng med våran nya bil. Min och Lars bil alltså. ;)

Nu ska jag lägga mig och sova..=)



Kommentarer
Postat av: sabina

Hej! Kul att de snart är dags!!

Tänkte höra med dig vilken sida som är bäst av familjeliv, blimmamma eller minbebis. Det är min vän Erica som undrar?

Kram på er alla (Dig, Lars, bebis, Sookie och Opalen!!)!

2008-11-27 @ 09:46:13

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0