.....


Igår gick jag och Lars på stan, vi köpte en jacka åt mig som jag kan ha resten av tiden också, plus att den är fin och varm och jag kan ha den efter också (Det var en stor modell).. =) Värsta superköpet!!
Sen hittade vi lite grejer till lillen.. Strumpor, strumpbyxor och en pyjamas. Sen när vi kom hem gick jag igenom listan med saker vi bör ha innan och sånt som kan köpas allt eftersom.. Då säger han att han inte vill engagera sig i det och bla bla bla, men han ville engagera sig i vilken typ av bärsele vi skulle köpa.. Men då tycker jag minsan att han får engagera sig i allt.. Sen visade jag han vad vi hade, för han trodde vi hade skit mycket, men då erkände han att "jaa okej det bör vi ha innan" om lite saker... =)

Senare på kvällen började jag städa ut kökskåp, där kastruller och sånt tjafs finns. Eftersom jag behövde mer plats för vi ska ta bort ett skåp och sätta in diskmaskinen och då passade jag på att städa alla skåp.. (Alla skåp närmast golvet)
Och Lars rev ut ett skåp igår ikväll, sen gick han över till grannen och fick sig nån whiskey. Sen när han kommer hem så säger han "Du....... Jag har drucke whiskey" och ser ut som att han precis har dödat någon.. Haha. Men jag hörde på han att han hade drucke redan i telefonen när jag bad han komma hem sen så luktade det ju inte lite heller. Haha! Han kan vara så konstig och söt ibland.

Imorse var Lars, grannen Krister och Robert ut och åkte skridskor.. Dom hade Sookie med sig också så hon ligger på golvet och är alldeles slut.. =)
Sen har vi bara varit hemma och fixat med diskmaskinen, fixat nått eluttag osv.. Nu är det nästan klart, de här med vattenledningarna och koppla det ska en kompis till Lars komma och fixa till vecka sen har vi en diskmaskin.. =D
Och eftersom vi var tvungna att dra fram spisen för allt de här så blev det att jag städade där också.. Fyfan, Lars är verkligen dålig på att städa. Det såg ut som att det inte hade städats där sen 2002 eller nått. =S

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, jag är så himla trött. Och ont i ryggen efter att ha stått på knäna nästan hela dagen..
Pappa kanske kommer upp på måndag, han kanske ska köra upp våran NYA bil hit från Sthlm.. =D Fast han måste snabbt tillbaka. Eftersom han börjar jobba på onsdag igen. Vi får se vad det blir av det.. =)

Nee, nu ska jag gå och vila en stund.. Skriver kanske mer senare..
Puss



Kommentarer
Postat av: Eva

Idag tog vi in vagnen. Den måste bli uppfräschad, den har ju stått i några år. Jag känner mig redan så stolt, trots att den är tom :)

Kram kram!!!

2008-11-15 @ 19:22:17
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Åsa

Alltså vilken städare du är! Tur att du inte kollar bakom vår spis, man glömmer ju bort att det ska torkas där iblnd , det hinner ju gå några år mellan varven...

2008-11-16 @ 22:15:20
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0