Julpynt..


Idag har jag julpyntat, jaa jag vet att det är lite tidigt med vafan alla andra runt omkring mig har gjort iordning redan så då måste jag också.. =) Jag är ju bara några dagar för tidig, de hade varit värre om jag hade börjat för två veckor sen. Har satt ut lite tomtar och röda ljus, hängde upp nya gardiner i köket och kontoret/gästrummet och lite mer småjuligt.

Älsklingen har varit på IKEA idag och han kom hem med ett skötbord och lite andra prylar.. =) När jag skulle motera upp skötbordet så är det ju själklart fel på det men Lars gick ner i garaget och fixade det. Det är bra att ha en händig karl. När han väl får tummer ur.... Men nu står skötbordet på plats iallafall och det känns himla braaa! =D Nästan allt är klart nu, tror jag. Det är ju inte så många dagar kvar tills lillen ♥ dycker upp - ca 44 dagar om man tänker att H*n anländer på det datum som är sagt. =)

Jag håller också på att prata med en fotograf här i Piteå som ska fota mig och Lars den 12:de december. Om allt går som det ska. =)
Sen har jag också tage min tumme ur... och läst lite ut teoriboken idag. Ska läsa lite till senare också, om jag inte blir för trött.
Opals klor har jag också klippt och det var välbehövligt kan jag säga.. Fan så långa dom var/är, jag vågade inte ta allt för mycket eftersom pulpan också vuxit och blive längre. Ska ta och klippa dom igen om nån vecka. Sen borstade jag hennes tänder också. (Med hundtandkräm och hundtandborste) Haha, hon var så söt, ni som vet hur Opal gör när hon blir glad att man kommer hem. Hon liksom morran och visar tänderna.. satt hon hela tiden. =P
Sen till slut har jag också hunnit med att städa lite, fast jag gjorde ju det innan jag börja julpynta så det syns knappt nu. =/

Imorgon ska jag på julmiddag eller nått liknade med Lars jobb, så jag blir borta hela kvällen. =) Då ska jag klä mig fint eller försöka. =) Jag vet inte riktigt om jag har nått som passar mig just nu, magen har blive så stor nu och den bara växer mer och mer..

Nu ska jag gå och ge hundarna kvällsmaten sen ska dom få komma ut en sväng.. =)
Hej!!

Sabina, jag fattade inte hur ni menade? =P Men kommentaren alltså!!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Hon har gått med i familjeliv-sidan men tyckte inte om den och tänkte testa några andra. Tänkte att du kanske kunde tipsa om du tyckte om någon speciell sida "för den som ska ha barn" eller hur jag nu ska uttrycka mig.

Kram

2008-11-27 @ 23:59:04
Postat av: Eva

Du hade gjort så fint, det var så mysigt hemma hos er :)

Nu ska jag snart gå ut med vovvarna.

kram kram!

2008-11-28 @ 20:23:23
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0