Utmaningen..


Jag har blivit utmanad av Johanna att berätta sju saker om mig själv så det är väl bara att sätta igång!

Regler:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

  1. När jag var 15 flyttade jag till en annan stad, inte med mina föräldrar eller någon annan vuxen jag kände och bodde där i ett år!
  2. När jag gick ut 9:an första gången hade jag 30 poäng och året efter gick jag ut 9:an med 225 poäng!
  3. Jag har bott ungefär ett år med min bästa kompis Linus och hans familj och det är inte samma år som punkt 1.
  4. När jag var liten (kanske 8-10 år) satt jag och gosade med min mormors hund och helt plötsligt högg den mig rätt över ansiktet..
  5. När jag var liten (kanske 5-6 år) så var jag kär i min kusin, Nils, och vi bestämde oss för att gifta oss. Då kom min moster in och sa att om man är kusiner får man inte gifta sig.. Men jag tror vi gifte oss ändå!!
  6. Jag och min bror (Simon) älskade att klättra när vi var mindre och våran storebror hade klättrat upp för stupröret och knackat på fönstret till mamma. Och då fick jag den brilljanta iden att vi också ska göra det. Så jag (10 år) och Simon (8 år) klättrade upp och gjorde samma sak som våran storebror, och mamma blev alldeles snortokig. Vi bodde tre våningar upp!
  7. Simon och jag brukade sno pappas cigg och gå ner till cykelrummet och röka. En gång kom mamma på oss, och vi var i samma ålder ungefär som i punkt 6.

Jag utmanar:
- Malin
- Lotta
- Ellen
- Eva
- Frida
 
Sen känner jag inga fler.!! =P




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0