28 dagar kvar


Hej på er!
Idag har jag varit hos frissan och blive fin i håret men det blev ingen större förändring. Jag toppade det bara och fixade till luggen. Men nu är jag fin i håret inför ikväll.. Jag vet inte om jag har nämt det men jag och Lars ska fotografera oss ikväll. =) Så det passade ju bra med att gå till frissan idag!
Efter jag varit och klippt mig så gick jag på stan lite, hittade några julklappar till Simon (lillebror) som jag köpte, sen köpte jag ett par byxor till mig. Fast jag vet inte om dom är bra, Lars ska få kolla på dom åt mig. Det är sånna här varma överdragsbyxor och det var billigt så jag kunde inte låta bli.. =) Sen kollade jag på ett par jätte fina kängor som var skit billiga men jag hittade inte rätt storlek. =/ Så det blev inge mer handlat idag, men det räcker än så länge, vi måste ändå handla mer julklappar eftersom vi INTE har köpt nån än, förutom Simons då.

Jag fick mig en promenad hem också från stan, det är inte långt att gå men jag blev himla trött och fick sammandragningar innan jag hade kommit hem. Men det var skönt att få lite luft. =) Jag kan behöva det så mycket som jag sitter inne, men nu har jag nog gått klart för helgen. ;)
Men nu ska jag gå och träna poser framför spegeln tills ikväll hahahah! Vi får se ifall det hjälper nått, att se bättre ut menar jag. Hahaha!

Jag kanske måste träna på att pruta med läpparna eller vad tycker ni? ;p Haha!

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Eva

Jättesnyggt!

Kraaaam!

2008-12-12 @ 17:16:59

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0